ЕС организира конференция на атеисти и масони

21.07.2010 г.

Тази есен Брюксел ще е домакин на официална конференция, организирана за атеистите и свободните масони от Европейския съюз – те бяха поканени на политически диалог, подобен на годишната конференция, която ЕС проведе с религиозни водачи от Европа. Макар ЕС да е светска организация, тримата европейски президенти (на Европейската комисия, на Парламента и на Съвета), заедно с двама комисари, в понеделник се срещнаха с 24 епископи, равини, мюфтии, а също и с лидери на хиндуистката общност и тази на сикхите.

Ежегодният диалог с религиозните водачи, който за пръв път се проведе през 2005 г., от тази година е задължителен според изискванията на Член 17 от Лисабонския договор. Под натиск на Белгия, която конституционно защитава и финансира хуманитарни организации и църкви, Европейският съюз беше принуден да организира още една конференция – този път за атеистите и свободните масони – която е насрочена за 15 октомври.

Източник: EU Observer

Коментар от Стопанина: В атеизма няма нищо хуманно! Атеизмът, еле па организираният, е човеконенавистна доктрина – вече открито спонсорирана и домакинствана от Белгия и черните масони на ЕС.

-----
Други материали, които ще харесате:

» Инфлацията яде до 50 млн. лв. от пенсиите
» Борисов и Дянков: Много хора направихме богати, сега мързелуват
» Мечтата на властите: Компютър чете мисли
» Защо не трябва да ви олеква от „тежката дума“ за ACTA
» Синята коалиция начело с Костов лобира за шистовия газ
» Лобизъм и Клинтън: Извратените приоритети на Соломон Паси
» У нас: Пропагандата за смъртоносната ваксина Gardasil набира обороти
» Министри и частни банки въртят далавери с пари на данъкоплатци
» Плевнелиев бълнува: Да не забравяме комунистическото минало
» Гражданско неподчинение за новите цени в градския транспорт

Коментари
  • Стопанина
    24.07.2010 г. в 14:13 ч.

    „Тук се проповядват “истини”, с които ако не си съгласен, не ги следваш и не ги проповядваш, значи си ограничен духовно, морално, умствено, и ще гниеш в ада.“

    Бъди така добър да не приписваш философията на католическата църква от Средновековието върху мен, Дуно или Щайнер. Нито един от трима ни не говори за „гниене в ада“, тъй като нито един от трима ни не приема съществуването на ада в буквалната му форма. А това, че всички сме на различно ниво на духовно, морално и интелектуално развитие, е нещо, което си личи още от детска възраст и според мен дори не се нуждае от доказване. Но все пак ще го докажа с един пример:

    Имаш двайсет ученика, които учат в един клас и при едни и същи учители. Отваряш дневника и виждаш, че всеки от учениците има различни оценки по различните предмети. Докато ученикът Иванчо е много добър по литература и „хуманитарните науки“, не го бива много или е посредствен в „точните науки“ като математиката, физиката и химията. Съученикът му Стоянчо обаче е много добър в „точните науки“, докато не проявява афинитет към това, в което Иванчо е отличник.

    Можем ли да говорим в един такъв пример, че учителите са преподавали по-добре математика на Стоянчо, а по-зле на Иванчо? Или че са давали специални уроци по хуманитарни науки на Иванчо, докато са пренебрегвали Стоянчо?

    Учението, че всички се раждаме като „бели листа“, което очевидно поддържаш, не го приемам и лесно може да се обори например с примери от живота на деца-гении.

    „И в настоящия сайт ОМРАЗАТА лъха постоянно от статиите на Стопанина към фармафията например, а желанието за мъст към управляващите – чрез призивите му да не се плащат данъците.“

    Цитирай едно-две изречения, от които лъха ОМРАЗА към фармафията. Какво общо има омразата с призивите ми за гражданско неподчинение и онова за данъците? Ако не си разбрал нещо толкова елементарно като това, че тези статии са от загриженост и любов към хората, защо – чудя се – се измъчваш да ме четеш вече толкова месеци?! Според мен много добре знаеш, че с това изказване ме хулиш, което не е разумна инвестиция за бъдещото ни приятелско общуване.

    „А Христо бих попитал, щом е чел от Дънов, че България си имала ангел- пазител къде сега е този ангел ?“

    България си има цяла дружина от ангели-хранители. Едни от тях са в нематериалните сфери на планетата, други са в Слънцето, трети помагат от Сириус, а четвърти помагат на предишните три от съзвездието Алфиола. Ако имах повод да смятам, че интересът ти е искрен, щях да ти кажа и подробности, а и начини да провериш тази информация.

    „Всъщност, има една единствена истина и тя е, че ИСТИНАТА НЕ СЪЩЕСТВУВА!“

    А истината за слепеца е, че е СВЕТЛИНАТА НЕ СЪЩЕСТВУВА! И колкото и да го убеждаваш в противното, колкото и свидетели да си докараш, слепецът пак няма да ти повярва, докато един ден не прогледне и не се убеди лично. Така стоят нещата.

  • Мемо
    24.07.2010 г. в 15:13 ч.

    „България си има цяла дружина от ангели-хранители. Едни от тях са в нематериалните сфери на планетата, други са в Слънцето, трети помагат от Сириус, а четвърти помагат на предишните три от съзвездието Алфиола.“

    Все пак би ли споделил повече? Космическата география ми е гола вода, но Алфиола не беше ли центъра на галактиката, тоест нещо като централния университет за който си споменавал или се бъркам тотално?

    Иначе това, което се върши отгоре, повечето само можем да предполагаме колко много е като работа. И може би точно защото хората не го осъзнават, не могат и да оценят какво щеше да бъде без тази подкрепа. Дано в бъдеще тези усилия да бъдат заслужени от хората по нашите земи.

  • Мемо
    24.07.2010 г. в 15:34 ч.

    И още една вметка за табула раса или така наречените бели листа – въпреки че съм принципно съгласен с теб Стопанино, бихме могли да разглеждаме термина в контекста на това, че човек би могъл да приеме един вид форма на табула раса – да бъде възприемчив и да се учи от доброто, същевременно изчиствайки се от негативното и лошото. Всъщност не знам дали това може да се нарече точно табула раса, но аз така си представям една възможна негова форма, извън общоприетата.

  • Стопанина
    24.07.2010 г. в 15:36 ч.

    Виждам Алфиола повече като съзвездие. Централната звезда в галактиката е друго – някои смятат, че в центъра всъщност е черна дупка… което според мен не е така.

    Добавка: По никакъв начин не мога да приема аристотелското схващане за tabula rasa. Личният ми опит го опровергава, а също и наблюдението ми върху други хора. Няма да налагам моето разбиране, но то е това, което съм писал и в ПКС.

    Всеки нов живот на човека е като прелистване на страница от книга. След прелистването не започваме да четеме бяла страница, а нещо, което е вече написано и предопределено. Да, в някакъв смисъл можем да приемем, че една нова, непрочетена страница за нас е като „бяло поле“. Но това е само условно – макар страницата да е като „бяла“ и „празна“, докато не я изчетем цялата, тя всъщност си е написана. Остава само да я прочетем. А това, което е писано, винаги е в пряка връзка с вече „прочетеното“ от предишните страници (ранните животи) – независимо дали ги помним, или не.

  • Мемо
    24.07.2010 г. в 16:38 ч.

    Честно казано не съм се замислял толкова върху това, че примерно условията да отсяваш плявата от зърното се определят от предишния опит, както и тези да грешиш или да тънеш в заблуждения (което изглежда доста очевидно!). По-скоро съм си представял че по-осъзнатите хора (което всъщност е следствие от минали прояви) могат да бъдат като бели листа, и да се учат и извличат с разума и интуицията си най-доброто. Но пък това пак е свързано с миналото, както и съзнанието, което определя до-голяма степен какво може да се „извлече“ и т.н. Май се пооплетох, но и темата си е заплетена…

  • Hristo Petrov
    24.07.2010 г. в 18:59 ч.

    Господин Стоян Стоянов ми зададе въпрос – “ Къде е сега Ангелът хранител на България“.
    Аз мисля че няма нужда много повече да обяснявам, а и също че Стопанина даде вече отговор.
    Но все пак ще отговоря на зададения ми въпрос.
    В Библята е писано че когато Христос отиде на Небето, ще има битка и Звяра ( сатаната ) ще падне на земята. Дънов казва същото – „Когато Христос беше на земята сатаната действаше в астралното поле, сега е обратното Христос действа в астралното поле а сатаната е на земята.“
    Значи сега този който властва в Света е „Княза“, „Звяра“ сатана , както искаш му казвай. И сега развити страни са тези, които играят по неговата свирка. За това мисля че погледнато от тази страна дори трябва да се радваме че не сме от най- „развитите“.
    Относно трудностите които срещаме по пътя си за мен те са за добро. На трудностите може да се гледа от две страни.

    Един човек си вървял и се спънал в камък, изпсувал и продължил. Пак се спънал и пак и пак … и все се ядосвал казвал си – тези глупави камъни само ми пречат.
    Друг човек се спънал погледнал камъка и си казал ех че хубав камък.Защо ли се спънах в него? Всел го със себе си. Така той събирал (спънките) камъните по пътя си и накрая си построил от тях къща.
    За мен по- правилното е хората в България да се замислят тези трудности защо ги имаме , на какво ни учат, какво можем да „построим с тях“.
    Самият факт че в момента имаме трудности в България показва че небето чрез тях ни дава урок.Значи мисли и се грижи за нас.
    Ако родителите на едно дете всичко на готово му дават, не го карат да работи не му говорят много, какво ще излезе от това дете? Хулиганин. Ако обаче те често говорят с него какво е добре да прави, какво не, карат го да работи, да се труди и като прави глупости го съветват а дори и пошляпват, от това дете може да излезе нещо.
    Ето защо и сега нас ни „пошляпват“(от небето) – за да излезе нещо от нас. Относно трудностите мисля че бях ясен, а ако питаш.Как родителите говорят с детето. ( как Небето ни говори и съветва) Не мисля че има друга страна където да са се раждали толкова много пророци, светии, духовни водачи.Чрез тях Небето ни съветва и напътства.

    А относно Истината моето мнение е такова:
    Всеки човек разбира света по свой начин и това е Истината пречупена през неговото съзнание. Значи неговата истина не е Истината, но неин пречупен образ.Онзи който изправя лещата на съзнанието си , той започва малко по малко да се домогва до Истината.
    Ако във Вселената нямаше Истина, Правда, Мъдрост,ако беше просто хаус, то тогава планетите и звездите щяха да се блъскат всеки ден.
    В нашата Вселена действат Велики Божествени закони и принципи и наша задача е да започнем да ги разбираме.

  • Вие какво мислите?

    Коментарите подлежат на одобрение и строга модерация.
    Можете да зададете свой аватар за коментарите на gravatar.com.

1 2


Препоръчано